Modify NIC

Change of Name / Address on your CNIC

For modification / change of data in your National Identity Card (CNIC), NADRA helps you. Please see the procedure and other details below.

NADRA Office Timings:
Mega Registration Centers7 Days a week24 Hours
Normal BranchesMonday to Friday09:00 AM to 05:00 PM
Centers / Branches:

For your nearest NADRA Center / Branch, Click below:

Fee Structure:
NormalRs. 40030 Days
UrgentRs. 115015 Days
ExecutiveRs. 215007 Days

NOTE : To see the Fee Structure in detail, Click below:

Documents Required:
1) Change in Address:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • Original CNIC of your Blood-Relative or Wife or Husband, with same address
    OR… Original Utility Bill on your Name & Permanent Address
2) Change in Date of Birth:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • Child Registration Certificate (Form-B)
  • Your Matric Certificate or Matric Marks-Sheet or Medical Certificate or Passport

Please Note:

  • Date of Birth cannot be changed if age is 45 and above
  • You can change your Date of Birth only ONE time
  • If you have unnatural age with real brothers & sisters, you can change your Date of Birth upto one year (365 days)
  • For Date of Birth, no document is required for change in Day and Month
3) Change in Marital Status:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • In case of your marriage, Nikahnama or Marriage Certificate or Affidavit or Husband’s CNIC
    (If Nikahnama or Marriage Certificate is not available then bring wife or husband with you)
    (If wife or husband is not available then bring with you any one from in-laws / parents with CNIC)
  • If divorced, Certificate of Arbitrary Council or Affidavit
  • If Husband died, Death Certificate of Husband/ Affidavit
4) Change in the Name:
  • Your Original National Identity Card (NIC)
  • Child Registration Certificate (Form-B)
  • Matric Certificate or Matric Marks-Sheet or Medical Certificate or Passport
  • Affidavit attested by Oath Commissioner / Certificate from Daarul-Afta (due to religion change only)

Please Note:

  • Bring with you at NADRA office any blood-relative as father/mother/brother/sister/son/daughter, with their CNIC
  • Operator will enter your data and give you its Print
  • The blood-relative will attest your above Form/ Print
  • Male applicant can change his name only ONE time
  • Female applicant can change her name many times (due to change from father to husband name)
5) Change in Gender (Male/Female):
  • Depends upon desire or appearance of Applicant
6) Change in Religion:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • Affidavit/Certificate from Darul-Afta (converted to Islam)
  • System Generated Undertaking or witness of same religion (from Islam to other religion)
7) Change in Parent’s Name / Information:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • Child Registration Certificate (Form-B)
  • Matric Certificate or Matric Marks-Sheet or Medical Certificate or Passport
  • Original CNIC of parent. Also bring the parent with you at NADRA office with their CNIC

Please Note:

  • You can correct the names of parents (alive or not alive)
8) Change in your Signature on your CNIC:
  • Your Original National Identity Card (CNIC)
  • Two photocopies of CNIC
  1. Pay the Fee and get Token Number from counter
  2. Staff will take your fresh photograph
  3. Officer will take your fresh fingerprints & signature
  4. You will surrender / submit your original CNIC
  5. NADRA sends SMS on your mobile that CNIC is ready
  6. Receive your CNIC personally from NADRA Office on date
  • For fingerprints, avoid mehendi / dust / oil on your fingers
  • Keep with you enough change of money
  • Keep with you a pen
Useful Links:

DISCLAIMER: Information and procedures are collected from various websites and sources. The information on our website is not meant to be used for official purpose. It may be rather different from data taken from sources, lacking timely updation. Please share your experience, if any, in our "Comments Section" or email at our to help improve our guidance.

Similar Posts


  1. Assalam o alaikum sir…
    Sir mere cnic pr aarzi address karachi ka he or permanent Village ka or ami abu bhai bhn sbka isi trha he or rent ka ghr he karachi men nadra se pta kia to kaha k permanent property apna ghar hoga to hi dono address yahan k lagen ge warna nahi or phr walideen or bhai bhn k b change hongey address agr ap apna krwaen gi to sir btaen k men ab apna address kese change krwaon without kisi sibblings ka change kiye or permanent property nahi he to kia aese address change ho sakta he plz btaen

    1. Ms.Zoya,

      Agar property aap logon kay naam hoti tau permanent address waghera aasaani say change hojatay. Beherhaal, aap ka ghar rent pay hay aur permanent address waghera kay liay agar makaan maalik raazi (agree) hay tau yeh documents lay ker NADRA Centre jaen:-

      . Jis family member kay naam Rent Agreement hay woh original CNIC lay ker jae
      . Original Rent Agreement aur photocopy
      . Makaan Maalik ka original CNIC aur photocopy
      . Makaan Malik kay original property documents (photocopy nahi)
      . Original Utility Bill jis pay makaan maalik ka naam aur address ho
      . NADRA ek Halaf-nama (Affidavit) lega jis pay makaan maalik aur kirayadaar kay sign hon

      Agar aap kay kisi bhi family member ka address change hojaega tau uskay CNIC ki bunyaad pay tamaam family members ka address aasaani say change hojaega.


  2. Sir Mera Ghar mere papa ke name pe hai par un ki death ho gai hui hai me ne apnay I’d card ka address change karwana hai us ka Kya tariqa ho ga

    1. Dear Mr.Zuhaib,

      Aap qareebi NADRA Centre tashreef lay jaen aur saath main yeh documents bhi lay jaen:

      1) Aap ka original CNIC
      2) Father ka original CNIC ya photocopy
      3) Ghar kay original documents (NADRA Officer 2 ya 3 pages ki photocopy lega)
      4) Ghar ka electric ya gas ka original bill aur photocopy

      NADRA ka process aasaan hay. Aap ka address change hojaega, InshaAllah.


        1. Ho sakta hay Affidavit (Bayan-e-Halafi ya Iqrar-nama) ki zaroorat na parey. NADRA walon kay paas deegar aasaan tareeqay bhi hotay hain. NADRA Office tashreef lay jaen, InshaAllah kaam hojaega.


    1. Ms.Anila,

      Aap original CNIC kay saath NADRA Centre tashreef lay jaen, aap kay signatures aasaani say change ho jaengay.


  3. Assalamualaikum Sir
    Sir me ne apne NIC pr Single address krwana ha to me Gas or Electricity ka bill with (Father/Mother) k sath Nadra office A kr Change krwa sakta hu kya???
    Wese mere parents ka bhi single address nhi ha.

    1. Dear Mr.Noman,

      Aap ka makaan ya property ghar kay jis fard kay naam hay pehlay uss kay CNIC pay address change hoga (yani single address). Jab inka CNIC ban kar ajaega tau iskay baad family kay tamaam afraad kay CNIC pay single address aasaani say hojaega.

      Maslan agar father kay naam pay makaan hay tau inko lay kar NADRA Centre tashreef lay jaen. Saath main electricity/ gas ka bill aur property kay original papers lay jaen. NADRA walay property papers kay sirf 2 ya 3 pages ki photocopy rakhaingay. Aap ka kaam hojaega aur koi pareshani nahi hogi, InshaAllah.



    Sir mujhy apse ek problem discuss krni hai .

    Sir me Karachi ka citizen hon or mujhy apna Address Single krvna Hy ..

    Mery pas House k papers..
    affidavit + cantonment board ka latter Jo mery Father k name h House ka Available Hain

    K electric or gas ka bill abhi tak mery Father k name par nhi hai ..

    To Kya Mera Or meri family ka address CNIC Single ho jyga ?

    1. Dear Mr.Hasan,

      Electric aur gas kay bills father kay naam pay nahi hain tau koi baat nahi. Aap kay paas jitnay papers available hain woh sab important hain. Aap yeh papers lay ker NADRA Centre tashreef lay jaen. Pehlay ghar kay kisi bhi ek fard (maslan father/mother) kay CNIC pay single address ki changes karwa lain. Iskay baad ghar kay tamaam afraad kay CNICs pay aasaani say single address ki changes hojaengi.


      1. Asalm o alikum sir .
        Nadra ki Janib se mera Form submitted Kar dia gya tha Monday ko JSME mery Ghar k Documents ect scan kiye gye thy or mery father k ID card ki Appeal kardi gai thi lkn abhi tak me status check Kar Raha hoon to ( received nadra HQ on process) show Kar Raha 4 din ho chuky Hain to koi chance hai Andres single Hony ka??

        1. Dear Hasan Sahib,

          Status show kar raha hay keh aap ki application NADRA Headquarters Islamabad ko mil gai hay aur process jaari hay. One month ka time aap ko diya gaya hoga aur one month kay andar aap ko CNIC mil jaega, InshaAllah.


          1. Dear Sir ..
            Many Jo fee pay ki hai wo Urgent ki thi 1 week ki kyun k mujhy Urgently chahye.

          2. Dear Sir,

            One week complete honay kay aglay din status check kijiay ga. Agar phir bhi “in process” show kar raha ho tau NADRA Centre ja kar maloom karain. Iskay ilawa NADRA Helpline No.051-111-786-100 pay bhi pata kar saktay hain. Agar kaam nahi ho raha tau NADRA Complaints kay link: pay complaint bhi kar saktay hain. Thanks.

            Best wishes.

  5. AOA sir kindly guide karain Mai na cnic py apny name ky sath cast add karwani hai is ka kia procedure hai thanks

    1. Dear Mr.Waheed Khan,

      Apnay naam kay saath “cast” bhi add karwanay kay liay aap NADRA Centre tashreef lay jaen. Original CNIC aur hosakay tau B-Form bhi saath lay jaen. NADRA say aap ko poori rehnumai milegi aur aap ka kaam aasaan hojaega, InshaAllah.


    1. Fee Structure on the online PAK-ID is nearly same (Rs.700) for Smart NIC. The NADRA may charge some additional nominal charges for home-delivery of SNIC, etc. Please click the following link just for your information:-

      Best regards.

  6. Assalam o alaikum sir, hum new house me shift ho gaye hain to mere ami abu ne id card me address change kia hai main aur meri wife bhi change karna chahtay hain to main ami abu ka id card le jao ga to meri wife ki address change karne kay liye mera id card kafi hai ya uske ami abu kay id cards chahiye??? Kindly guide me

    1. Dear Mr.Hassan Bashar,

      Aap ki wife kay CNIC pay address change karnay kay liay sirf aap ka aur aap kay ammi abbu ka CNIC kaafi hay. Aap ki wife kay ammi abbu kay CNIC ki zaroorat nahi paregi.

      Ehtiatan aap apna Nikah-nama aur iski photocopy saath lay jaen tau behtar rahega. Aasaani say aap ka kaam hojaega, InshaAllah.

      Best regards.

  7. Sar id card par par adress tk karwana ho to affidavit se ho sakta hai kiya aur is ka kiya proses hai please detail me

    1. Dear Mr.Naeem,

      Agar aap kay ghar kay kisi fard yaani father/mother/brother/sister waghera kay CNIC pay sahi (correct) address hay tau uss fard ko uskay original CNIC kay saath lay ker NADRA Centre jaen. Aap ka address theek hojaega. Affidavit ki shaayad zaroorat na parey.


      1. Sar un ka adress sai nai hai is liye affidavit ki zarurat pare gi kiya aur is k ilawa aur kon se documents chaey hon gay please

        1. Dear Naeem Sahib,

          Agar aap ka yeh ghar walid sahib kay naam hay aur electric/gas ka bill inkay naam pay aata hay tau pehlay isi bill ki bunyaad pay walid sahib ka address unkay CNIC pay theek karwa lain. Jab father ka address sahi (correct) hojaega tau father kay CNIC ki wajah say ghar kay tamaam afraad ka address aasani say theek hojaega.

          Lekin agar yeh ghar rent pay hay tau maalik makaan kay CNIC ki copy aur Rent Agreement ki copy lay kar NADRA Centre jaen. Agar “affidavit” ki zaroorat paregi tau NADRA Officer bata dega, warna affidavit kay baghair bhi kaam ho jaega.


Leave a Reply

Your email address will not be published.