CRC Form

Apply for Child Registration Certificate-CRC (or B-Form)

NADRA issues CRC – Child Registration Certificate (or B-Form) for children under the age of 18 years. Please see the procedure and other details below.

NADRA Office Timings:
Mega Registration Centers7 Days a week24 Hours
Normal BranchesMonday to Friday09:00 AM to 05:00 PM
Centers / Branches:

For your nearest NADRA Center / Branch, Click below:

Fee Structure:
NormalRs. 5030 Days
ExecutiveRs. 50007 Days

NOTE : To see the Fee Structure in detail, Click below:

Documents Required:
  • Original CNICs of father and mother with photocopy
  • Child’s father name must be available on Mother’s CNIC
  • Union Council’s “Child Birth Certificate” (Original & copy)
  1. Visit of father and mother to NADRA office is compulsory
  2. Pay the Fee and get Token from the counter
  3. Officer will take fingerprints of father and mother
  4. Operator will enter your data and give you its Print
  5. Check well your data and sign on this form / print
  6. NADRA sends SMS on your mobile that Certificate is ready
  7. Get your CRC personally from NADRA Office on date
  • For fingerprints, avoid mehendi / dust / oil on your fingers
  • Keep with you enough change of money
  • Keep with you a pen

DISCLAIMER: Information and procedures are collected from various websites and sources. The information on our website is not meant to be used for official purpose. Sometimes, in absence of timely updation, our information may be rather different from the data taken by us from websites/sources. Please share your experience, if any, on our email address to help improve our data/guidance.

Similar Posts


  1. Assalamualaikum
    Sir agr bachon ka birth certificate na bana ho to kia us k bagair beform ban jata hai
    Surf hospital ka birth certificate ho to.

    1. Dear Mr.Munawar Hussain,

      Union Council ka birth certificate ho tau behtar hay. Lekin phir bhi NADRA walay sirf hospital kay birth certificate pay bhi B-Form bana daingay. Ho sakta hay NADRA walay kisi qisam ka Affidavit (Halaf-nama) aap say lay lain. InshaAllah B-Form ban jaega.


    1. Dear Sir,

      W.Salam .. If you have lost the CRC, please visit personally NADRA Centre with your original CNIC and, if available, a photocopy of CRC. After paying the fee by you, NADRA Officer will issue a Duplicate CRC to you.

      Best regards.

  2. My child aged 17 years and also a matriculate. I want to make form B. But union council secretary are on strike here and not making birth registration. Can form B be made with SSC
    ( matric) certification and dmc having date of birth.

    1. Dear Mr.Khaista Rahman,

      If presently Union Council’s birth certificate is not available, there is no problem. NADRA will issue your child’s B-Form without UC certificate. Please go to NADRA Centre with following documents and your problem will be resolved:-

      1) Your original CNIC
      2) Your son’s Matric Certificate. Your son must go NADRA with you
      3) Take the birth certificate or receipt of Maternity Hospital (if available)

      If any other document (as Affidavit, etc.) will be required, the NADRA Officer will tell you. They will guide you fully and your job will be done, InshaAllah.

      Best regards.

  3. Sir Meri Ammi ka naam Galat likha hay b-form may or m nay inter bhi karliy or university may hu ab kaysy change hoga Ammi ka naam?

    1. Ms.Laiba,

      Kiya aap ki ammi ka name unkay CNIC pay theek (correct) likha hua hay. Agar CNIC pay ammi ka naam correct hay tau aap ammi kay saath original B-Form aur unka CNIC lay ker NADRA Centre jaen. NADRA Office aap ko B-Form may correction kar kay revised B-Form bana dega.


  4. Sir mera beta hai meri wife se separation ho gayi hai But mere bete k complete document meri wife sath le gayi hai how can i get new crc ?

    1. Dear Mr.Qamer,

      Agar aap kay bete (son) ka CRC (B-Form) ban chuka hay tau NADRA say aap duplicate nikalwa saktay hain. Lekin agar aap kay son ka CRC first time bilkul new banwana hay tau yeh mushkil nahi hay. Aap please apna original CNIC lay kar NADRA Centre tashreef lay jaen. Original “Nikah-nama” aur iski photocopy bhi saath rakh lain. Agar bete ka Birth Certificate aap kay paas nahi hay tau bhi NADRA walay aap ko CRC bana daingay, InshaAllah.


  5. Sir main out of country hots hun wife or baby Pakistan main hain B form kese banwen finger print k Lea mujhe Pakistan ana pare ga?

    1. Dear Mr.Owais,

      B-Form kay liay aap ki wife baby ko lay kar NADRA Centre tashreef lay jaen. Ho sakay tau Dada ya Daadi Sahiba ko saath lay jaen, lekin yeh laazmi nahi hay. Inkay original CNIC aur aap kay CNIC ki photocopy bhi lay jaen. Baby ka Union Council wala Birth Certificate bhi lay jaen. InshaAllah B-Form ban jaega.


    1. Dear Mr.Anwar,

      Online pay phir koshish karain. Baaz auqaat online internet slow hota hay. Agar kaam na ho tau direct NADRA Centre chalay jaen. Aap ka kaam jald ho jaega.


  6. My B Form has the name and CNIC No of my step mother the second wife of my father in My mother’s section while my mother is alive and also present in Pakistan my father lives abroad I want to change this name and CNIC to my original mother and CNIC,Pls guide how can I do it,Thanks.

    1. Dear Mr.Taha,

      Your case is genuine. If you contact NADRA Centre personally, they can surely solve this matter. The NADRA Officer will demand some documents as CNICs etc. After getting required documents / satisfaction, NADRA will definitely make changes in your B-Form, as per your request.

      Best regards.

  7. Tanvir Shah says
    hello sir,
    mere 3 bache hen me apne bachon ka b.form k liaye nadra office mdk gaya lekin sara din guzarne k baad unhon ne kaha k mother ko b le kar ana he, jab ke wo brain hambrigde ke waja se bed per he .jab ke uska i.d card b pruana he, mere pass bachon k brc fromunion council majood hen .pls mujhe guide karein me kaise b.form lesakta hon ,bachin ke school wale rozana kahte hen k b.form jama karwaien …please guide me ….

    1. Dear Mr.Tanveer Shah,

      Aap apni wife kay doctor say “Certificate” ki darkhwast karain. Doctor sahib say kahain keh woh certificate main likh dain keh Brain Hemorrhage ki wajah say aap ki wife (patient) mukammal bed-rest pay hain aur kaheen bhi aa jaa nahi sakti hain.

      Yeh Certificate lay ker ho sakay tau kisi doosray NADRA Centre tashreef lay jaen, yaa phir isi NADRA Centre main jaen jahan pehlay gae thay. Agar aap ka kaam na ho sakay tau NADRA ki Help Line : 051-111-786-100 pay call karain. Agar yahan bhi kaam na ho sakay tau NADRA kay iss link pay shikayat darj karwain…

      Koshish jaari rakhain, InshaAllah kaam zaroor hojaega.


  8. Salam sir
    Sir main ne form B banwna hai jis k liye mere pass child ka birth certificate nahi hai. Union council wale kehte hn AP nadra office jao with family apka from B ban jae ga. Wahan hi apk bachon ka record nadra mein aa jaye ga.

    1. Dear Mr.Shahid Nawaz,

      Union Council kay mashwaray pay amal kartay huay original CNICs kay saath aap apni wife ko lay ker NADRA Centre jaen. Agar ho sakay tau hospital say jaari-shuda apnay child ka Card aur record bhi saath lay jaen. Aap ka B-Form ban jaega.


    2. Sir I am worried mujy bacho ky CRC banwany hyn myra Id card husband ky name py ban chuka hy husband baher hyn wo thumborint ky leay nae aa sakty to kaisay bany gyn CRC mujy passport banwany bacho ky

      1. Ms.Rida,

        Please don’t be worried about CRC. Bachon kay CRC aap khud bhi banwa sakti hain. Aap inn documents kay saath qareebi NADRA Centre tashreef lay jaen:-

        1) Aap ka original CNIC
        2) Aap kay husband kay CNIC ki photocopy
        3) Agar husband kay passport ki photocopy hay tau woh bhi lay lain
        4) Aap ka original Nikah-nama (agar NADRA ka Nikah-nama ho tau woh bhi)
        5) Union Council kay jaari karda bachon kay Birth Certificates

        NADRA waalay bhi aap ko mukammal guide karaingay aur CRC ban jaega, InshaAllah.


        1. Hello
          Actually Mai abroad rahata hn. Mari daughter ko matic k exam k liye b form required ha.jab k nadra walay Kathy k father ka sath ana zaroori ha jab k mai job k salasa mai busy kiya is k elawa koi hal ha please muja guide kiya Kaye. Thanks

          1. Dear Mr.Imran Kazmi,

            B-Form (CRC) banwanay kay liay father ya mother main say kisi ek ka aana zaroori hay. Father and mother dono aa saktay hon tau ziada behtar hay. Mazeed maloomat kay liay please NADRA ki Helpline: 051-111-786-100 pay call kijiay.

            Agar helpline say problem hal na ho tau NADRA kay iss link: pay complain kijiay. NADRA walay aap ko mukammal guide karaingay aur aap ka B-Form ban jaega, InshaAllah.


Comments are closed.